مجله سئو

سئو زندگی شما را تغییر خواهد داد.

مجله سئو

سئو زندگی شما را تغییر خواهد داد.

تولید محتوای تخصصی برای سایت

تولید محتوای تخصصی برای سایت

در این مقاله به شرح کاملی از چگونگی تولید محتوا تخصصی برای سایت خواهیم پرداخت، همان گونه که می دانید فاکتورهای مهمی در تولید محتوای تخصصی برای سایت وجود دارد که از جمله ی آن ها که در متن زیر نیز به آن اشاره می کنیم می توان به رابطه سئو با تولید محتوا، مراحل تولید محتوای تخصصی برای سایت، تاثیر تولید محتوا سئو شده برای سایت و تاثیر تولید محتوا بر روی سئو اشاره کرد، از اینکه ما را همراهی می کنید سپاسگزاریم. فروشگاه نیلانت

 

 

 

تولید محتوای تخصصی برای سایت چیست؟

رابطه تولید محتوا با سئو/مراحل تولید محتوای تخصصی برای سایت/تاثیر سئو بر روی تولید محتوا.

رابطه تولید محتوا با سئو/مراحل تولید محتوای تخصصی برای سایت/تاثیر سئو بر روی تولید محتوا.

 

امروزه به سبب پیشرفت چشم گیری که تکنولوژی داشته است واز هر سمت و سویی با زندگی ما گره خورده است. به طبع متد های بازاریابی نیز از این قضیه مستثنی نبوده اند واین موضوع را به وضوح می توانیم در روش های انتخابی برندهای بزرگ برای عرضه ی خدمات و محصولاتشان ببینیم چیزی که در اینجا بسیار مهم است کیفیت تولید محتوای تخصصی برای سایت شما است در واقع به این صورت نیست که شما بتوانید محصول و یا خدماتتان را مانند یک فروشگاه حضوری عرضه کنید برای مثال فروشگاهی که لباس می فروشد در فروش حضوریش کافی است ویترینی جذاب بچیند که رهگذران را به داخل فروشگاه جذب و در قدم های بعدی اعتمادشان را جلب کند. اما همان فروشگاه لباس در فروش اینترنتی خود در سایتش اینکه تنها محصولاتش را همانند ویترینی زیبا در سایت بچیند اصلا کافی نیست و موجب دیده شدنش نمی گردد از این رو او نیاز دارد با تولید محتوای تخصصی برای سایت خود و همچنین توجه به تولید محتوای سئو شده برای سایت، سایت خود را از لحاظ رتبه بندی در گوگل بالا بیاورد که به افراد بیشتری نمایش دهد.

 

 

 

رابطه تولید محتوا با سئو

سئو کار در کرج

سئو

 

سئو چیست؟

ممکن است کلمه سئو بارها به گوش شما خورده باشد وشما معنای آن را ندانید در واقع واژه ی سئو مخفف (Search Engine Optimization) به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. سئو شامل تکنیک های بسیاری است که رعایت مجموع این نکات وتکنیک ها به شما کمک می کند که یک محتوای سئو شده نشر دهید که خود این موضوع به دیده شدن محتوای شما کمک می کند. سئو به دوبخش خارجی و داخلی تقسیم می شودکه به طور خلاصه بخش داخلی مربوط به طراحی سایت می شود و بخش خارجی سئو مربوط به تکنیک های خارج از وب سایت بوده و به بازدید بیشتر کمک می کند پس نتیجه می گیریم رابطه ی سئو با تولید محتوا رابطه ی تنگاتنگی است که در کنار هم باعث بازدید بیشتر محتوای تخصصی شما می شوند.

 

تاثیر سئو بر روی تولید محتوا

همانقدر که تولید محتوای تخصصی برای سایت مهم است و به آن تاکید داریم همانقدر نیز تولید محتوای سئو شده برایش مهم است در واقع برای مثال می توان گفت سئو بیماری است که نیازهایش باید برطرف شود تا با صحت و سلامتی و خشنودیش محتوا را که دکترش است به همگان معرفی کند. پس در این زمینه نتیجه می گیریم که تاثیر سئو بر روی تولید محتوا به شدت زیاد است و ما برای تولید محتوای تخصصی برای سایت به یادگیری اصول سئو نیازمندیم. رابطه تولید محتوا با سئو یک رابطه ی ناگسستنی و مستقیم است که با رشته های زیادی به هم پیوند خوردند این رشته ها در واقع قواعد و قوانین سئو هستند که اگر هر کدام از این قوانین را رعایت کنید این رابطه تولید محتوا با سئو شما رابطه و پیوندی محکم تر می شود که در نتیجه باعث بازدید بیشتر سایت شما میگردد.

 

 

 

مراحل تولید محتوای تخصصی برای سایت

تولید محتوا نوشتاری

تولید محتوا نوشتاری

 

تولید محتوای تخصصی برای سایت مراحل زیادی دارد که در ادامه سعی داریم که راجب بیشتر موارد توضیح مختصری دهیم.

 

1_استراتژی و برنامه ریزی برای تولید محتوای تخصصی

اولین گام و مهم ترین گام استراتژی است که شما تعیین می کنید راجب چه موضوعی و یا چگونه تولید محتوا کنید، در این مرحله بهتر است با طرح سوال هایی از خودتان، نیاز خواننده از محتوا را تعیین کنید. در واقع استراتژی و برنامه ریزی قبل از تولید محتوا می تواند به کار شما جهت دهد وباعث شود خروجی کارتان بهتر شود و خوانندگان از نوشته ی شما لذت ببرند.

2_کلمات کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی نیز از ارکان مهم به شمار می آید، بهتر است به خوبی در رابطه با انتخابشان فکر کنید و پس از بررسی نتایج گوگل، کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با موضوع محتوای خود انتخاب کنید. کلمه ی کلیدی کلمه ای است که کاربران آن را برای یافتن مقاله ی مورد نیاز خود در موتور های جستجو تایپ می کنند. آموزش سئو

 

3_توجه به نیاز کاربر در تولید محتوای تخصصی

بهتر است قبل از شروع تولید محتوا تخصصی برای سایت، به نکاتی از جمله: نوع نوشتار، فرمت، قالب محتوا و چگالی محتوا، توجه بکنیم.

 

4_توجه به موضوع اصلی در تولید محتوا

این که همواره به موضوع انتخابی خود در تولید محتوا پایبند باشید و پیرامون آن صحبت کنید بسیار مهم است، اگر پراکندگی شما در محتوا زیاد باشد باعث می شود کاربر از ادامه دادن وخواندن آن محتوا سر باز زند.

 

5_بررسی موضوع در چند مقاله

برای تولید محتوا تخصصی بهتر است از مقالات شاخص دیگرکمک بگیرید اما لزوما این به این معنی نیست که شما آن مقالات را کپی کنید، با کپی کردن شما فقط درجه بندی سایت خودتان را پایین می آورید و گوگل به راحتی قادر به شناخت متن کپی است و ارزشی در رنکینگ برایش قائل نیست. پس بهتر است بهترین مقالات را بخوانید و با توجه به استنباط و ایده نظر شخصی خودتان شروع به تولید محتوا تخصصی کنید.

 

6_جذاب و متفاوت بنویسید

برای رعایت این نکته با توجه به خلاقیت درونی و توانایی نوشتنتان می توانید همواره رشد کنید، توجه داشته باشید که برای دیده شدن فقط کافی است که خودتان باشید، قطعا شما با استعدادهایتان قادر به خلق محتوایی جذاب خواهید بود پس به هیچ وجه از کپی کردن استفاده نکنید که با این کار نه تنها به ایده های خود و استعدادتان ظلم می کنید بلکه باعث می شود محتوای شما نیز دیده نشود.

 

7_رعایت نکات نگارشی

برای استفاده از علائم نگارشی باید کاربرد هر کدام از آن ها را بدانید و در جای مناسب از آن استقاده کنید، استفاده از علائم نگارشی در محتوا باعث می شود کاربران راحت تر مقاله شما را بخوانند و هم چنین این موضوع برای رشد و دیده شدن محتوا تخصصی شما از جانب گوگل نیز حائز اهمیت است.

 

8_محتوا با تعداد کلمه مناسب بنویسید

تعداد کلمه های استفاده شده زمانی که می خواهید تولید محتوا تخصصی بکنید بسیار مهم است، بهتر است برای درک بهتر مخاطبانتان و همینطور دیده شدن بیشتر محتوایتان تعداد کامه هایتان کمتر از هزار پانصد نباشد و به طبع هر چقدر بیشتر باشد این امر باعث افزایش بازدید شما می گردد و بهتر است. برای شمارش تعداد کلکه های موجود در محتوایتان کافی است کلمه ی شمارش کلمات را جست و جو کنید و از سایت های مربوطه استفاده کنید. خدمات شبکه اجتماعی

 

9_اهمیت تولید محتوا در سئو چقدر است

پاسخ این سوال با توجه به مطالبی که عنوان کردیم ساده است و ما می دانیم تولید محتوای تخصصی و درست اهمیت بالایی دارد. همانطور که می دانیم هدف از ایجاد وبسایت ها دیده شدنشان است، هرچقدر که سئو سایت شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد اگرشما محتوایی تولید نکنید و نشر ندهید سایت شما بازدیدی نخواهد گرفت، و همچنین اگر محتوایی نداشته باشید متورهای جستجو سایت شما را ایندکس نخواهند کرد. شما باید همواره در تولید محتوای تخصصی برای سایت خود بکوشید که این تنها را دیده شدن سایت و یا سایت فروشگاهی و خدمات شما می باشد. در واقع تولید محتوای بدون سئو می رود جزئ میلیون ها مطلبی که هر روزه بارگذاری می شود و نهتنها خواننده ای دارد و نه دیده میشود.

 

 

 

اهمیت تولید محتوای سئو شده برای سایت چقدر است؟

به زبان ساده اگر مایل هستید که محتوای شما دیده شود آن را سئو کنید، شما بدون استفاده از سئو جایی در موتورهای جستجو نخواهید داشت.

 

 

 

چگونه محتوای سئوشده تولید کنیم؟

محتوای چند وجهی

محتوای چند وجهی

 

توصیه و پیشنهاد گوگل این است که قبل از شروع به سئو کردن محتوای خود از مفید بودن آن مطمئن شوید. در سایت خود ایجاد اطمینان کنید، اطلاعات مهم مربوط به سایتتان را که مربوط به هویت می شود را در دسترس کاربران خود برای ارتباط راحت تر قرار دهید، کیفیت بالا داشته باشی این موضوع هم در عرضه ی محصولات هم خدمات صدق می کند، تعامل کنید که این امر نیز با استفاده از هویتتان وایجاد محتوا قابل انجام است. کاهش رتبه الکسا

برای ایجاد محتوای سئو شده بهتر است موارد زیر را رعایت فرمایید:

1_انتخاب کلمات کلیدی مناسب

 

همانطور که در بخش قبل هم اشاره کردیم انتخاب کلمات کلیدی از مهم ترین بخش ها است و در سئو هم این چنین است، برای انتخاب کلمات کلیدی درست از ابزارهای موجود می توان استفاده که تعدادشان زیاد است برای مثال(Google Keywords Planner) که می توانید از آن برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی استفاده کنید البته بعد از انتخاب و تعیین کلمه کایدی شما باید کلمات کلیدی مشابه آن را نیز استفاده کنید.

2_استفاده و رعایت ترتیب هدینگ ها

استفاده و رعایت هدینگ ها در تولید محتوا در واقع به خزنده های گوگل کمک می کند که محتوای شما را راحت تر بررسی کند و در رتبه بندی مقاله ی شما موثر است. این هدینگ ها به H1، H2، H3، H4، H5، H6 تقسیم می شوند که هدینگ شماره ی یک اصلی ترین هدینگ است و بای فقط یک بار و در راس محتوا به کار رود، باقی هدینگ ها به ترتیب شماره باید استفاده شوند و اهمیتشان نیز بر اساس همین است، برای مثال هدینگ شماره ی دو از هدینگ شماره ی سه و چهار و پنج و شش مهم تر است و به همین ترتیب ادامه دارند.

یکی از مهم ترین نکته ها وشاخصه های تولید یک محتوای سئو شده استفاده از همین هدینگ ها است، البته باید توجه کنید که بنا بر طول و چگالی مقاله از هدینگ ها استفاده کنید.

 

3_برای تصاویر از تگ (Alt) استفاده کنید

 

شما باید در هنگام استفاده از تصاویر در محتوایتان حتما از این ویژگی استفاده کنید،تگ آلت در واقع توضیحی است که شما در خصوص موضوع عکسی که استفاده کرده اید می دهید، دلیل این کار این است که اگر به هر دلیلی تصوی شما نمایش داده نشد با توضیحی که داده اید گوگل و کاربر متوجه موضوع آن شوند.

 

4_لینک سازی داخلی برای کلمات استفاده شده

 

یکی دیگر از موارد مهم در سئو لینک سازی داخلی است، به این صورت است که روی کلماتی که در محتوا استفاده می کنید لینک سازی می کنید به صفحات لندینگ سایتتان و یا مقالات دیگری که مربوط به آن کلمه است و در آن مقاله کامل راجب آن صحبت کرده اید، در واقع توضیح آن کلمه را به صفحات قبلی خودتان ارجاع می دهید این کار باعث بالا رفتن اعتبار و رتبه ی سایت می شود و ترافیک جذب سایت می کند،اگر این کار به درستی انجام شود تاثیر زیادی روی سئو شما خواهد گذاشت.

 

5_لینک سازی خارجی

 

در رابطه با لینک سازی خارجی و اینکه خوب است یا نه نظرات زیادی وجود دارد اما به طور کلی اگر شما از مطالب سایت دیگری استفاده کردید و آن سایت قوی تر بود مانند ویکی پدیا شما می توانید به آن لینک بدهید و عنوان کنید در واقع هر لینکی غیر از صفحات سایت خودتان بدهید لینک خارجی ایجاد کرده اید.

 

6_متا دیسکریپشن

متا دیسکریپشن و یا توضیحات متا در واقع همان توضیحاتی هست که وقتی شما مطلبی را جستجو می کنید آن را زیر عنوان محتوایتان نمایش می دهد، این توضیحات کوتاه و در حدود 160 کارکتر هستند و بهتر است حتما خودتان توضیحات متا را بنویسیو و در آن از کلمات کلیدی استفاده کنید، در صورت ننوشتن شما خود گوگل بخشی از مقاله تان که از نظرش مهم تر است قرار می دهد.

 

محتوای سایت شما، پادشاه سایت شماست

محتوای سایت شما، پادشاه سایت شماست

 

این ها مواردی بودند که شما در صورت رعایت کردنشان تاثیرشان را روی محتوایتان خواهید دید البته که می دانید بحث سئو مطالب بسیار بیشتری دارد و این بخشی که عنوان کردیم تنها بخش کوچکی بود از مطالب مربوط به سئو کردن و تولید محتوای تخصصی.

با تشکر از همراهی شما در سایت نیلانت.

 

 

تولید محتوای سئو شده برای سایت/مراحل تولید محتوای تخصصی برای سایت/تاثیر سئو بر روی تولید محتوا.


Reference : nilanet

هزینه سئو چه قدر است؟

هزینه سئو چه قدر است؟

توسعه فضای کسب و کار در اینترنت باعث ایجاد یک رقابت شدید در این عرصه شده است و همین مسئله است که اهمیت سئو را چندین برابر می‌کند. امروزه دیگر کسی با سئو و اهمیت آن در اینترنت نا آشنا نیست اما هزینه سئو سایت از جمله چالش‌هایی است که پیش روی افراد قرار می‌گیرد. برای اغلب کاربران این سوال مطرح است که هزینه بهینه‌سازی سایت چقدر است و چه مدت زمان طول می کشد تا نتیجه این بهینه‌سازی را مشاهده کرد. سئو علاوه بر بهینه‌سازی سایت بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو یک روش غیر مستقیم تبلیغاتی است که بنابراین اگر می‌خواهید از سایر رقبای خود عقب نمانید باید هزینه مناسب برای سئوی سایت در نظر داشته باشید.

هزینه سئو چه قدر است؟

هزینه سئو

هزینه سئو

این سوالی است که برای تمام کسانی که قصد دارند خدمات سئو سایت دریافت کنند مطرح است. باید بدانید که روش‌ها و انتخاب های گسترده ای برای انجام سئو وجود دارد به همین دلیل است که تعرفه سئو در شرکت‌های مختلف سئو و بهینه‌سازی متفاوت است، همین مسئله عملا باعث می‌شود که امکان مقایسه قیمت در شرکت های مختلف را از دست بدهید، با این حال با توجه به خدماتی که دریافت می‌کنید این امکان وجود دارد که بتوان مقایسه‌ای تقریبی انجام داد.
این حقیقت را باید پذیرفت که هیچ تعرفه و هزینه ثابت و مشخصی برای سئو سایت وجود ندارد و هیچ قانونی هم برای قیمتگذاری تعیین نشده است. با این حال باید گفت که هزینه‌های میانگین انجام بهینه‌سازی معمولا به عوامل متعددی بستگی دارد که به صورت جداگانه برای پروژه‌های مختلف بررسی می‌شود.

هزینه سئو سایت پروژه‌ای

برخی از شرکت‌ها هزینه سئو را به صورت پروژه‌ای انجام می دهند، به این ترتیب در زمان عقد قرارداد مشخص می‌شود که هدف شما از سئو سایت چیست و یک مدت زمان برای رسیدن این هدف تعیین می‌کنید و تعرفه آن مشخص می‌شود. معمولا تعرفه سئوهای پروژه‌ای مقرون به صرفه ترین نوع هزینه سئو محسوب می شوند.
از جمله مزایای این نوع سئو باید مشخص بودن قیمت نهایی پروژه اشاره کرد. در این روش پرداختی شما مطمئن هستید که هزینه هایی مازاد بر آنچه برای اجرای پروژه پرداخته اید، در کار نخواهد بود. معمولا سئوهای پروژه‌ای در زمانی دست کم سه ماهه نتایج خود را نشان می‌دهند. پایداری این نوع سئو بلندمدت است و معمولا بعد از پایان قرارداد شما گزارش کاری را دریافت می‌کنید که مشخص می‌کند چه کارهایی انجام شده است تا سایت شما در رتبه فعلی قرار گیرد.

هزینه سئو سایت ماهانه

گاهی اوقات نیز شما ترجیح می دهید که یک کارشناس سئو به صورت مداوم روی سایت شما حضور داشته باشد، در این صورت هزینه سئو به صورت ساعتی یا ماهانه محاسبه می‌شود که مبلغی بین 3 تا 20 میلیون تومان در ماه خواهد بود.
معمولا هزینه سئو به صورت ساعتی بر اساس میزان کار روی موضوعات مختلف در حال حاضر از ساعتی 200 تا 500 هزارتومان است.
برای یک قرارداد سئو ماهانه شما باید با شرکت ارائه کننده خدمات قراردادی مدت دار به صورت ماهانه عقد کنید که پرداختی شما به صورت ماهانه انجام می گیرد و مبلغ آن نیز همانطور که بیان کردیم بر اساس فرآیند انجام کار مشخص خواهد شد. روش سئو ماهانه براساس برآوردها و آنالیز اولیه وب سایت، رقبا و سایر پارامترهای تأثیر گذار تعیین می‌شود و مبلغی از حدود 3 میلیون تا بیش از 20 میلیون خواهد بود.نیلانت
پایداری این نوع سئو نیز بلندمدت است و نتایج آن در یک فاصله زمانی سه ماهه قابل مشاهده است. از دیگر مزایای این نوع سئو پرداخت هزینه ها به صورت ماهانه است و می‌توانید هر ماه عملکرد و نتایج را آنالیز کرده و گزارش کار را به صورت ماهانه دریافت کنید. در این روش از پرداخت، هزینه های پرداخت بسیار مناسب تر هستند و به صورت متناوب پرداخت می شوند.
در روش های ساعتی نیز شما اغلب مورد مشاوره قرار می گیرید و در این نوع از خدمات سئو، مهارت بالا، تخصص و تجربه کارشناس سئو اهمیت بسیار زیادی دارد. در این روش شما با دریافت خدمات مشاوره ای خود عملیات بهینه‌سازی سایت را برعهده می گیرید. بنابراین باید گفت این نوع سئو برای کسانی مناسب است که تخصص لازم برای بهینه‌سازی سئو را داشته باشند.

هزینه سئو سایت بر اساس کارهای فنی

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال

آگاهی و مشخص کردن کلمات کلیدی، آنالیز رقبا، انتخاب روش های مناسب برای وارد شدن کلمات کلیدی مشخص در صفحه و لینک های اولیه موتورهای جستجو از جمله کارهای فنی است که یک سئو کار در ابتدایی ترین قدم کاری خود برمی دارد. قیمت سئو بر اساس کلمات کلیدی نسبت به سختی کلمه انتخابی و همچنین جایگاه فعلی سایت شما روی این کلمه مشخص می‌شود. این مدل از سئو سایت برای کسانی که قصد دارند روی کلمات خاصی کار کنند بسیار مناسب است، اثرگذاری این روش سئو سایت متوسط است اما نتایج آن خیلی زود مشخص شده و کاملا پایدار است.
هزینه ای که در این روش از شما دریافت می‌شود بر اساس کلمات کلیدی است که قصد دارید در آنها از رقبای خود پیشی بگیرید. نوع و سختی کلمات تعیین کننده قیمت اصلی این نوع سئو هستند. از معایب این شکل از سئو سایت باید گفت که تضمین سئو انجام شده روی سایت شما تنها 6 ماه است. در واقع کار کردن روی کلمات کلیدی باید به صورت مداوم و دائمی باشد. باید گفت که در این شکل از سئو هیچ محدوده قیمتی نمی‌توان تعریف کرد و ممکن است بین 10 میلیون تا 1 میلیارد تومان بسته به تعداد کلمات، میزان سختی آنها، رقبای شما و جایگاه فعلی سایت شما روی کلمات مشخص شده، برآورد شود. محصولات نیلانت
استفاده از این روش برای کساین مناسب است که می‌خواهند روی کلمات کلیدی خاصی در محدود لینک‌های صفحه اول گوگل قرار داشته باشند.
این روش نیاز به بررسی ها و آنالیزهای بی شماری دارد، بنابراین باید با سئوکاران بسیار حرفه ای در این بخش همکاری کنید. از طرفی پایداری این نوع سئو کوتاه مدت است و باید به صورت مرتب روی آن کار و هزینه شود. دستاوردهای شما در این شکل از سئو در مدت زمان تقریبی سه ماهه مشخص خواهد شد. از جمله مزایای آن می‌توان به قابل اندازه گیری بودن نتایج و آنالیز آنها اشاره کرد. از طرفی سطح هزینه این روش بسیار بالا است و از جمله روش هایی است که مندگاری طولانی مدتی نیز ندارد.

هزینه پشتیبانی سئو سایت

باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که سئو یک مسئله دائمی است بنابراین نمی‌توانید با یک بار پرداخت هزینه سئو برای همیشه از مزایای آن بهره‌مند باشید. شما برای این که در عرصه رقابت باقی بمانید نیاز دارید که به صورت مرتب روی سئو سایت خود کار کنید. وقتی کار سئو سایت شما بر اساس هزینه هایی که مشخص کردیم انجام شد، شما احتیاج به پشتیبانی دارید. هزینه پشتیبانی سئو معمولا بر اساس انجام پروژه ها و رسیدن کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل مشخص می‌شود. قیمت پشتیبانی سئو تعرفه واحدی ندارد و بر اساس قراردادی که میان کارفرما و شرکت ارائه کننده خدمات بسته می‌شود مشخص خواهد شد. این هزینه را بابت نگه داری وب سایت خود در صفحه و لینک های ابتدایی موتورهای جستجو در کلمات کلیدی که انتخاب کرده‌اید دریافت می‌شود. در صورتی که خدمات پشتیبانی سئو دریافت نکنید ممکن است که تزل جایگاه داشته باشید.

هزینه سئو بر اساس نوع سایت

سایت ها در قالب های مختلف وردپرس ) قالب آماده) یا سایت‌های برنامه نویسی شده وجود دارند. برخی افراد تصور می‌کنند که هزینه سئو سایت وردپرسی از سایر سایت‌ها متفاوت است اما باید بدانید که این هزینه فرقی با سایت‌های دیگر ندارد. در واقع همان کارها و روش هایی که برای سئو سایت‌های برنامه نویسی شده انجام می‌شود در مورد سایت‌های وردپرسی نیز اجرا می‌شود.

هزینه سئو سایت بر اساس نوع سئو

سئو سایت به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می‌شود. هزینه سئو داخلی معمولا تعرفه های سنگین تری دارد. در مورد سئو خارجی نیز شما باید هزینه های بسیاری از جمله خرید بک لینک، تبلیغات و … را نیز پرداخت کنید. با این حال باید گفت که انجام یک پروژه سئو معمولا در برگیرنده هر دو نوع سئوی یاد شده است و هر دو پارامتر در کنار هم باید رشد کنند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

هزینه سئو داخلی سایت (On page seo)

سئو on page

سئو on page

هزینه سئو داخلی سایت مربوط به بهینه‌سازی سرور و هاست، بهینه‌سازی کد نویسی و بهینه‌سازی محتوا است. تعرفه هریک از این بخش ها بسته به میزان کاری که روی آنها باید انجام گیرد از چند صد هزارتومان تا چندین میلیون تومان خواهد بود. در واقع باید بدانید که سئو اصلی ترین هزینه های توسعه یک کسب و کار در فضای آنلاین است و اگر می‌خواهید در این عرصه موفق باشید باید آن را بپردازید.

هزینه انجام سئو خارجی سایت (Off page seo)

قیمت سئو خارجی سایت بر اساس فرآیندهای یکه در خارج از سایت انجام می گیرد مشخص می‌شود. این فرآیندها شامل کار کردن روی شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، لینک سازی داخلی و بک لینک سازی و تبلیغات است.

هزینه سئو تضمینی سایت

برخی از ارائه دهندگان خدمات سئو، خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می کنند و در مقابل هزینه بیشتری دریافت می کنند. معمولا برای این کار پکیج هایی در نظر گرفته می‌شود و شما بر اساس بودجه یا نیاز خود یکی از این پکیج ها را انتخاب می کنید که هر پکیج شامل خدمات خاصی می‌شود و هزینه آن نیز مشخص است، گاهی در قراردادهای بلندمدتب برای تضمین رسیدن به نتایج دلخواه تخفیفاتی در هزینه سئو سایت در نظر گرفته می‌شود. آموزش سئو با نیلانت

کلام آخر 

همانطور که در مقاله مطالعه کردید هیچ هزینه ثابت و مشخصی برای دریافت خدمات سئو وجود ندارد. در واقع استفاده از تجربیات و تخصص یک شرکت با تجربه و مهارت بالا در این زمینه تضمین کننده کیفیت سئو و خدماتی است که دریافت می‌کنید. نکته مهم بعدی برخورداری از پشتیبانی دائمی است که به شما کمک می کند هزینه‌هایی که برای سئو سایت انجام داده اید هدفمند بوده و نتایج دلخواه را برای شما به همراه داشته باشد.


Reference : nilanet

انواع روش های افزایش فالوور اینستاگرام

انواع روش های افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار در کل دنیا شناخته می شود. افزایش فالوور در اینستاگرام می تواند فرصت های مناسبی برای کسب درآمد از طریق این شبکه اجتماعی در اختیار شما قرار دهد. برای انجام این کار باید با یک سری نکات و ترفند ها آشنا باشید. در این مطلب قصد داریم انواع روش های افزایش فالوور اینستاگرام را برای شما بیان کنیم.

 

روش های افزایش فالوور اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام به عنوان محبوب ترین رسانه اجتماعی برای بازاریابان می باشد و افزایش فالوور اینستاگرام می تواند فرصت های بسیار خوبی را برای کسب درآمد از اینستاگرام در اختیار اینفلوئنسرها قرار دهد . فرصت های تجاری جدید در اینستاگرام روز به روز در حال رشد هستند. چیزی در حدود 13 درصد از کل افراد روی زمین در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند. 80 درصد از این افراد به دنبال برند های مختلف هستند. همه این آمارها نشان دهنده این است که با افزایش فالوور اینستاگرام می تواند درآمد بالایی از طریق نشان دادن تبلیغات و معرفی برند های مختلف کسب کرد.
کارهای زیادی وجود دارد که می توان با انجام دادن آن ها باعث افزایش فالوور instagram شد. برای مثال ارسال پست به صورت مداوم، داستان گویی به جای موعظه کردن، برندسازی، مشخص کردن مخاطب هدف، استفاده از هشتگ های مناسب، تولید محتوای متنی، ویدیویی و تصاویر با کیفیت، استفاده از فیلترهای مناسب، راه اندازی مسابقات اینستاگرامی، گذاشتن استوری های جذاب و… از جمله کارهایی هستند که می توانند باعث جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام شوند. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد هرکدام از این روش ها می پردازیم.

 

روش های افزایش فالوور اینستاگرام:

– مخاطبان هدف خود را مشخص کنید

یکی از روش های بسیار کاربردی برای افزایش فالوور اینستاگرام این است که قبل از این که اقدام به ارسال پست در صفحه اینستاگرامی خود کنید، باید مخاطبان هدف خود را مشخص نمایید. برای مشخص کردن مخاطبان هدف می توانید این چند سوال را از خود بپرسید:
1- مخاطبانتان چند ساله هستند؟
2- کجا زندگی می کنند؟
3- دارای چه شغلی هستند؟
4- چه زمانی و چگونه از اینستاگرام استفاده می کنند؟
5- دغدغه و مشکلات روزمره آن ها چیست؟
با پاسخ دادن به این سوال ها می توانید به راحتی مخاطبان هدف خود را مشخص کنید و پست های خود را بر اساس آن ایجاد نمایید.

برای مقالات بیشتر به توییتر سئو سر بزنید.

– ارسال پست به طور مداوم

پست گذاری مداوم در اینستاگرام

Post-Instagram-post

 

برای جذب فالوور بیشتر سعی کنید به طور مداوم پست های جدید ارسال کنید. توصیه می شود حداقل روزی 1تا 2 پست جدید در صفحه اینستاگرامی خود ارسال کنید تا فید شما همیشه تازه و مرتبط بماند. این کار باعث می شود فرصت های بیشتری برای دیدن محتوای شما جلوی چشم مخاطب وجود داشته باشد.دانستن زمان ارسال پست در اینستاگرام نیز مهم است و می تواند در افزایش فالوور اینستاگرام تاثیر چشمگیری داشته باشد.

 

– موعظه نکنید در عوض داستان بگویید

اینستاگرام مملو از صفحاتی است که به موعظه کردن در خصوص موضوعات مختلفی می پردازند و طرفداران چندانی هم ندارند. برای افزایش فالوور در اینستاگرام شما باید دست از موعظه کردن بردارید و از تصاویر، ویدئو و متن های جذاب و همچنین کپشن ها به گونه ای استفاده کنید که مطالب شما دارای داستان باشد. مردم مشتاق داستان سرایی هستند. داستان سرایی باعث می شود که مردم با محتوای شما ارتباط عاطفی و احساسی برقرار کنند و یکی از راههای مفید برای افزایش فالوور اینستاگرام به شمار می رود.

– برند سازی

برند سازی در اینستاگرام

branding

 

سعی کنید یک برند قوی ایجاد کنید. ایجاد یک برند قوی که دارای وضوح، خلاقیت و ثبات باشد می تواند تاثیر بسیار عالی در افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشد. برای این کار تلاش کنید روی بخش های اصلی حساب اینستاگرامی خود مانند ارائه نمایه، ایجاد یک سبک خاص و همچنین استفاده از فیلترهای زیبا که تصاویر شما را بهتر جلوه می دهند و استفاده از هشتگ مناسب و … تمرکز کنید. برای برند سازی موفق باید همواره به طور منظم با فالوورهای خود در تعامل باشید و تلاش کنید که وفاداری و تعامل دو طرفه ایجاد کنید.

 

– استفاده از هشتگ مناسب

انتخاب هشتگ مناسب برای پست هایی که ارسال می کنید می تواند تاثیر مستقیمی بر بالا ماندن یا پایین رفتن پست شما داشته باشد. برای این کار می توانید از هشتگ های عمومی استفاده کنید. سعی کنید ترکیبی از هشتگ های پرطرفدار و خاص را در زمینه ای که در آن مشغول فعالیت هستید استفاده نمایید تا به بهترین هشتگ برای ارتباط با فالوورهای خود دست یابید. استفاده از هشتگ مناسب یکی دیگر از راه های افزایش فالوور در اینستاگرام است که به خوبی جواب می دهد. هشتگ شما باید با نوع محتوایی که ارسال می کنید ارتباط داشته باشد. استفاده از هشتگ های زیاد راه درستی برای افزایش فالوور اینستاگرام نیست بنابراین بهتر است به صورت حرفه ای و هدفمند از هشتگ ها در زیر پست های خود استفاده نمایید.

– استفاده از فیلترهای ar اینستاگرام

استفاده از ar

using-ar

 

استودیوی spark AR اینستاگرام این فرصت را برای عموم کاربران فراهم آورده است که به ایجاد فیلترهای AR اقدام کنند. این فیلتر در بین کاربران جوان بسیار محبوب است. بسیاری از برندها این روزها فیلترهای خاصی برای محصولات خود تولید می کنند. برای مثال لوازم آرایشی NARS را در نظر بگیرید که مجموعه ای از فیلترها را تولید کرده است که به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد تا به صورت مجازی رژ لب را امتحان کنند و راحت تر بتوانند برای خرید تصمیم بگیرند.

 

– استفاده از Gif ها

بر اساس نتایج تحقیقاتی که منتشر شده است مخاطبان بیشتر ویدیو های 15 ثانیه ای یا کمتر را تا آخر تماشا می کنند. با ایجاد پست های Gif شانس شما برای افزایش فالوور اینستاگرام بیشتر خواهد شد. فرمت gif بسیار جذاب تر از عکس ها می باشد. امروزه گیف ها بیشتر از فرمت های jpg یا png به اشتراک گذاشته می شوند و تولید آن ها نسبت به تولید ویدیو ها مقرون به صرفه تر است.

– اجرای مسابقه اینستاگرامی

 

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

 

یکی دیگر از شیوه های افزایش فالوور اینستاگرام این است که یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید و در پایان به برندگان مسابقه هدایایی را تقدیم کنید. مسابقات را می توان یک ابزار قدرتمند برای تعامل بیشتر با فالوورها دانست. شما در نهایت می توانید یک محصول یا خدماتی خاصی را به عنوان هدیه به کسانی که در مسابقه اینستاگرامی شما موفق می شوند تقدیم کنید. کاربران با لایک کردن، تگ کردن دوستان خود و همچنین دنبال کردن حساب کاربری شما می توانند وارد مسابقه شوند. برای اجرای یک مسابقه اینستاگرامی ابتدا باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و با برند های دیگر نیز برای افزایش دسترسی و شناسایی اهداف و قوانین مسابقه همکاری کنید. برای مثال تبلیغی مانند « برای برنده شدن وارد شوید» یا « لایک برای برنده شدن» و « فالو کنید تا برنده شوید» از جمله عباراتی هستند که می توانید در صفحات اینستاگرامی پر طرفدار تبلیغ کنید تا در نهایت کاربران زیادی وارد صفحه شما شوند. این کار می تواند باعث افزایش فالوور اینستاگرام شود.

 

_خرید فالوور واقعی

 

یکی دیگر از راه های افزایش فالوور، خرید فالوور واقعی از طریق طبلیقات و پنل می باشد. پنل نیلا یکی از بهترین پنل های ارائه دهنده خدمات شبکه اجتماعی می باشد که می توانید با استفاده از آن، تمامی خدمات شبکه اجتماعی را سفارش دهید. برای خرید فالوور اینستاگرام از طریق پنل نیلانت کلیک کنید.

 

روش های افزایش فالوور اینستاگرام