مجله سئو

سئو زندگی شما را تغییر خواهد داد.

مجله سئو

سئو زندگی شما را تغییر خواهد داد.

7 قانون سئوی گوگل که هر بازاریاب باید بداند

7 قانون سئوی گوگل که هر بازاریاب باید بداند



. وقتی نوبت به یافتن مشتریان آنلاین شما می رسد، باید از سئو برای تسلط بر موتورهای جستجو استفاده کنید. صدها سیگنال رتبه بندی وجود دارد که به تعیین نتایج جستجو کمک می کند. اینها شامل ساختار پیوند، کلمات کلیدی و زمان حضور در سایت برای نام بردن از چند مورد است.


وقتی بهترین شیوه ها را دنبال کنید و محتوای با کیفیت ایجاد کنید، پاداش دریافت خواهید کرد. اگر این کار را نکردید، پس انتظار داشته باشید که با خشم گوگل روبرو شوید.


برخی از بازاریابان به دلیل حذف محتوای بی کیفیت توسط گوگل با نتایج جستجوی ضعیف مجازات می شوند. این را در نظر داشته باشید که آیا استفاده از تکنیک سئو کلاه سیاه ارزش آن را دارد یا خیر.


بنابراین، اگر به دنبال استفاده از تاکتیک‌های سئو در کمپین بازاریابی خود هستید، حتماً قوانین را دنبال کنید.


اگر به دنبال توسعه یک استراتژی محتوا هستید، در اینجا هفت قانون وجود دارد که من همیشه به صاحبان وب سایت جدیدی که به دنبال مشاوره سئو هستند، موعظه می کنم. در حالی که برخی از این موارد ممکن است عادی به نظر برسند، اغلب نادیده گرفته می شوند که می تواند به رتبه بندی جستجوی شما (و کیف پول شما به دلیل کمبود ترافیک وب سایت) آسیب زیادی وارد کند.

در این راهنما، من شما را با هفت قانون سئوی گوگل آشنا می‌کنم تا از آن‌ها آگاه باشید – و این نکات برای سایر موتورهای جستجو نیز مؤثر خواهد بود. در اینجا مهمترین قوانین سئو هستند که هنگام ایجاد استراتژی خود باید در نظر بگیرید:


1. هرگز از کلمات کلیدی سوء استفاده نکنید

2. برای کلمات کلیدی شلوغ رقابت نکنید

3. محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید

4. از لینک های با کیفیت پایین استفاده نکنید

5. سایت خود را به طور منظم به روز کنید

6. از دستورالعمل های بهینه سازی در سایت گوگل پیروی کنید

7. مراقب سرعت سایت خود باشید

1. هرگز از کلمات کلیدی سوء استفاده نکنید

کلمات کلیدی این هستند که چگونه به موتورهای جستجو می گویید صفحه شما در مورد چیست. سال‌ها پیش، بازاریابان بارها و بارها از یک کلمه کلیدی استفاده می‌کردند تا به گوگل نشان دهند که با آن واژه مرتبط هستند.


فکر این بود که اگر گوگل برای کلمه کلیدی که 10 بار استفاده می کنید رتبه 4 را به شما بدهد، اگر 20 بار از آن استفاده کنید رتبه اول را به شما خواهد داد. می دانم ریاضی سخت است، اما منطقی است درست است؟


خوب، این فقط مدت کوتاهی به طول انجامید. کسانی که از پر کردن کلمات کلیدی به عنوان راهی برای دستکاری نتایج جستجو استفاده می کردند، خود را بدون ترافیک یافتند.


پر کردن کلمات کلیدی نه تنها باعث می‌شود که محتوای شما شبیه به یک مزخرف خوانده شود، بلکه سیگنال‌های رتبه‌بندی را کاهش می‌دهد. منظورم اینجاست.


گوگل از زمان در سایت به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کند. هر چه شخصی طولانی‌تر در وب‌سایت شما باشد، گوگل آن را مرتبط‌تر می‌داند. اگر شخصی نتواند محتوای شما را بخواند زیرا پر از کلمات کلیدی است که مانند یک زبان خارجی خوانده می شود، به سرعت سایت شما را کلیک می کند. وقتی گوگل می بیند که مردم به سرعت خارج می شوند، می داند که کیفیت شما فقط بالای خط فاضلاب است و ارزش رتبه بندی را ندارد.


توصیه من این است که از کلمات کلیدی LSI (Latent Semantic Indexing) در محتوای خود استفاده کنید. به سادگی با چند کلمه کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید محتوا ایجاد کنید، اما از آنها به اندازه کافی استفاده کنید (2 تا 3 بار برای یک مقاله 500-800 کلمه ای). سپس از کلمات کلیدی LSI از طریق مقاله برای تکمیل کلیدواژه های اصلی استفاده کنید.


«پر کردن کلمات کلیدی» بزرگترین اشتباهی است که شما به عنوان یک بازاریاب محتوا می توانید مرتکب شوید. هیچ چیزی برای خوانندگان ارائه نمی دهد و در نهایت باعث می شود که گوگل نادیده گرفته شود.


2. برای کلمات کلیدی شلوغ رقابت نکنید

تحقیق در مورد کلمات کلیدی معمولی خود را انجام دهید. با این حال، به خاطر داشته باشید که استفاده از مرتبط ترین کلمه کلیدی همیشه بهترین استراتژی نیست، به خصوص زمانی که بیش از 70000 نفر در حال حاضر از کلمه کلیدی استفاده می کنند.


به دنبال کلمات کلیدی مشابه یا منحصر به فردی باشید که همچنان به همان اندازه با پیام شما مرتبط هستند اما افراد کمتری از آنها استفاده می کنند. روی این موارد تمرکز کنید زیرا می‌توانید با تلاش زیاد رتبه‌های بالاتری کسب کنید. سعی کنید کلمات کلیدی و مترادف آنها را طوری تنظیم کنید که مکمل یکدیگر باشند. این به نویسندگان شما این امکان را می دهد که محتوایی ایجاد کنند که برای خواننده طبیعی به نظر برسد.


می توانید از کلمات کلیدی شلوغ استفاده کنید، اما سعی کنید از آنها به عنوان مترادف کلمه کلیدی خود استفاده کنید. وقتی "کلیدواژه های تاریک اسب" خود را پیدا کردید، استراتژی خود را با آنها بسازید.


اگر تصمیم به استفاده از کلمات کلیدی شلوغ دارید، توصیه می کنم از تکنیک آسمان خراش برای انجام آن استفاده کنید. اگر آشنا نیستید، اساساً به این معنی است که محتوایی را که برای آن کلمه کلیدی در رتبه بالایی قرار می‌گیرد، انتخاب می‌کنید، سپس آن را برای بهتر کردن آن ایجاد می‌کنید.


3. محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید

یک استراتژی عالی سئو همیشه شامل تولید محتوای منحصر به فرد است.


اطمینان از مفید بودن و خوشنویسی محتوای شما به اندازه استراتژی SEO که برای آن طراحی می کنید مهم است.


بذار اینجوری برات بذارم…


اگر محتوای شما منحصر به فرد نباشد، افراد کمی آن را خواهند خواند. وقتی افراد کمتری آن را می‌خوانند، سیگنال‌های رتبه‌بندی کمتری به Google نشان داده می‌شود. و خوب، بقیه را می دانید. seo wikipedia


منحصر به فرد به معنای چیزی بیش از "کیفیت" است. شما باید چیزی را ارائه دهید که خوانندگان شما قبلا ندیده اند. در بخش قبل، من به پست SEMrush در مورد تکنیک آسمان خراش لینک دادم. اگر به آن صفحه بروید، در مورد یک استراتژی محتوای منحصر به فرد است که باید از آن استفاده کنید.


4. از لینک های با کیفیت پایین استفاده نکنید

تمرکز زیادی روی لینک های ورودی وجود دارد که بسیاری از مدیران وب سایت فراموش می کنند که لینک های خارجی نیز مهم هستند.


باید مطمئن شوید که پیوندهای خارجی شما همگی به محتوای باکیفیت منتهی می شوند. فقط به خاطر لینک دادن لینک ندهید وگرنه به استراتژی سئوی خود ضربه می زنید.


پیوندهای بد یا شکسته منجر به ناراحتی مشتریان می شود و می تواند بر Google شما تأثیر بگذارد


وب سایت شما به طور منظم – در بخش بعدی به این موضوع خواهم پرداخت).


وقت خود را صرف کنید و واقعاً پیوندهایی را انتخاب کنید که مرتبط، تأثیرگذار و از بین سایت هایی که مدتی در اطراف بوده اند باشند. اینها روابطی هستند که شما می خواهید ایجاد کنید و کیفیتی که گوگل به آن پاداش می دهد.


با در نظر گرفتن این موضوع، من همچنین توصیه می‌کنم به محتوایی که قبلاً برای کلمه کلیدی که می‌خواهید رتبه‌بندی می‌کنید رتبه بالایی داشته باشد، پیوند نزنید. در اصل، شما به آنها آب لینک می دهید و به گوگل نشان می دهید که محتوای آنها کمی بهتر از محتوای شماست.


5. سایت خود را به طور منظم به روز کنید

آیا تا به حال به وب سایتی رفته اید که 10 سال است به روز نشده است؟ طولانی ماندی؟ اگر مانند اکثر کاربران اینترنت هستید، پاسخ «نه» است.


در وب سایت خود فعال بمانید و کانال های خود را به طور منظم به روز کنید. تقریباً غیرممکن است که شاهد افزایش رتبه بندی از یک دامنه غیرفعال باشیم.


محتوای وبلاگ همیشه سبز AmeriSleep

از به روز رسانی محتوای خود نترسید. در واقع، شما همیشه مقالاتی با یادداشت های کلاه خواهید دید که عبارت «به روز شده برای سال 2020» یا چیزی مشابه را می گویند. از تصویر بالا می توانید ببینید که چگونه یک شرکت بازاریابی با یک به روز رسانی ساده، یک پست را به محتوای همیشه سبز تبدیل کرد.


به همین دلیل مهم است که محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید چه چیزی کار نمی کند. می‌توانید محتوایی را که رتبه‌بندی نمی‌کند به‌روزرسانی کنید تا آن را در نتایج جستجو بالاتر ببرید.


6. از دستورالعمل های بهینه سازی در سایت گوگل پیروی کنید

گوگل به طور مداوم بهترین شیوه های خود را به روز می کند، بنابراین مطمئن شوید که به روز هستید. اکثر تغییرات جزئی هستند، اما با این وجود باید به‌روز باشید.


اگر گوگل کاری جزئی مانند کاهش ارزش URL ها با کلمات کلیدی خاص انجام می دهد، این قطعاً چیزی است که هنگام ایجاد محتوا باید بدانید (من شک دارم که این اتفاق بیفتد. وحشت نکنید، این فقط یک مثال است).


پس حتما به روز بمانید!


7. مراقب سرعت سایت خود باشید

همچنین باید سرعت وب سایت خود را کنترل کنید. مطمئن شوید که سریع و پاسخگو است. می دانم که احتمالاً قبلاً این را شنیده اید، اما واقعاً بسیار مهم است، به خصوص در دنیای تلفن همراه. نیلانت


بزار این را از شما بپرسم. اگر سرعت سایت مهم نیست، چرا گوگل با AMP عرضه شد؟ دقیقا منظور منه!


شما باید عملکرد سایت خود را به طور منظم بررسی کنید. اگر متوجه کاهش سرعت سایت شدید، وقت آن است که دلیل آن را بیابید. از ابزاری مانند SEMrush Site Audit برای تجزیه و تحلیل زمان بارگذاری و یافتن هر گونه تنگنا در این فرآیند استفاده کنید.


شما اطلاعاتی از سرعت و عملکرد وب سایت خود دریافت خواهید کرد. می بایست شبیه به این باشه:


اگر همه چیز سبز است، شما خوب هستید که بروید. اگر زمان بارگذاری ضعیف و نمرات عملکرد بد را مشاهده می کنید، این نشانه ای است که نشان می دهد مشکلی در سایت شما وجود دارد.


به طور منظم سرعت را بررسی کنید، به خصوص پس از به روز رسانی های بزرگ. یک قانون کلی خوب این است که حداقل یک بار در هفته یک آزمون عمومی مانند Pingdom را اجرا کنید.


افکار نهایی

با ایجاد روابط و گسترش استراتژی بازاریابی خود، چیزهای کوچک تفاوت ایجاد می کنند. به تکنیک های ساده سئو مانند اینها توجه کنید و احتمالاً در مسیر رتبه بندی جستجوی بهتر حرکت خواهید کرد.


حتی اگر برای اجرای یک استراتژی کامل آماده نیستید، صرف زمان برای تنظیم برخی از عناصر اولیه جستجو پسند همچنان می‌تواند نتایجی را به همراه داشته باشد.


منبع : semrush

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد